Τα προϊόντα iPECS προσφέρουν εφαρμογές βασισμένες σε τεχνολογία ΙΡ, καλύπτοντας τις ανάγκες μικρών και μεγάλων ξενοδοχείων καθώς και κλινικών...
Η «Διανομή Κλήσεων-Call Center» ήταν πάντα ένα σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης των επιχειρήσεων, ειδικά εκείνων οι οποίες έχουν καθημερινή επαφή...
Σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά σε περιβάλλον εργασίας Contact Center, είναι επιτακτική ανάγκη η ηχογράφηση των κλήσεων μεταξύ υπαλλήλων και...
Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι και μηχανές τείνουν να διασυνδέονται σε «δίκτυα» διαφορετικών τεχνολογιών, προσδοκιών και απαιτήσεων. Συσκευές τηλεφώνου,...
Καθώς οι επιχειρήσεις και η βιομηχανία επιθυμούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση στους συνεργάτες και τους πελάτες τους, θέλουν παράλληλα...