CONTACT CENTER
Η «Διανομή Κλήσεων-Call Center» ήταν πάντα ένα σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης των επιχειρήσεων, ειδικά εκείνων οι οποίες έχουν καθημερινή επαφή με το ευρύτερο κοινό, με μεγάλο όγκο κλήσεων.
Διαμόρφωση του Call Center σε Contact Center
Καθώς διαφοροποιείται ο τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων, με την καθημερινή χρήση των «κοινωνικών μέσων», έχει γίνει αναγκαία η βελτίωση των εφαρμογών Call Center, η οποία περιλαμβάνει:
- τη Διανομή των τηλεφωνικών κλήσεων μέσω τηλεφωνικών γραμμών και μέσω Ιστοσελίδων (WEB Call Back),
- την Διανομή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,
- τη Διανομή μηνυμάτων FAX,
- την ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων (Chat) μεταξύ υπαλλήλων (Agent) και πελατών,
- την ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ Agent και πελατών με τα «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» Facebook και Twiter.
- Διασύνδεση με την εφαρμογή CRM, ώστε να είναι δυνατή η ενημέρωση της «καρτέλας του πελάτη»
Φυσικά για κάθε μια από τις ανωτέρω διεργασίες, προσφέρεται αναλυτική ή/και συγκεντρωτική έκδοση αναφορών, «Ουρές» αναμονής με τα σχετικά μηνύματα, Πίνακας απεικόνισης στοιχείων και Δεδομένων «DASH BOARD”, καθώς και δυνατότητα ηχογράφησης των επικοινωνιών φωνής.
Η προσθήκη των ανωτέρω παραμέτρων καθιστά πλέον την εφαρμογή, ως ένα απαραίτητο και ανταγωνιστικό εργαλείο για την επιχείρηση. Η Αρχιτεκτονική επιτρέπει την ανεξάρτητη προμήθεια κάθε module, ανάλογα με τη φύση της επιχείρησης, τη μορφή των προσφερόμενων υπηρεσιών, το κοινό που συναλλάσσεται, τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους, κλπ
«για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ»