ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ
Σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά σε περιβάλλον εργασίας Contact Center, είναι επιτακτική ανάγκη η ηχογράφηση των κλήσεων μεταξύ υπαλλήλων και πελατών. Η επιλογή του κατάλληλου εργαλείου για αυτή την διεργασία, βασίζεται:
- Στο κόστος της προμήθειας της εφαρμογής
- Στην τεχνολογία ανάπτυξης και λειτουργίας
- Στην ευελιξία υλοποίησης
Η ERICSSON-LG προσφέρει την εφαρμογή iPECS-IPCR, η οποία έχει αναπτυχθεί σε ιδιοτελές πρωτόκολλο (Internet Protocol Call Recording) του κατασκευαστή, προσφέρει τη δυνατότητα ηχογράφησης όλων των κλήσεων, ανεξάρτητα της θέσης του υπαλλήλου: Agent, υπάλληλος γραφείου, υπάλληλος σε απομακρυσμένη θέση (πχ στο σπίτι του) ή ακόμα και αν βρίσκεται σε κίνηση (mobile worker).
Ο τύπος της τηλεφωνικής συσκευής είναι αδιάφορος για την ηχογράφηση και δεν επηρεάζει την αρχιτεκτονική ή το κόστος προμήθειας.
- Από σταθερή συσκευή του γραφείου (Ψηφιακή, αναλογική, ΙΡ)
- Από ασύρματη συσκευή DECT, WiFi Phone, Mobile Client, PC Soft phone
- Από γραμμές SIP, αναλογικές ή ISDN
Σε κάθε περίπτωση, η πολιτική ασφαλείας είναι ίδια καθώς και ο τρόπος διαχείρισης της εφαρμογής.
Η πρόσβαση δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό, η χρήση ενός εικονικού server είναι αρκετή για την υλοποίηση.
Η εφαρμογή iPECS-IPCR είναι WEB Managed και προσφέρει πολλαπλές ευκολίες και δυνατότητες, όπως παρακολούθηση και ηχογράφηση σε πραγματικό χρόνο, ηχογράφηση κατ’ επιλογή (on demand), «web based search and play», έκδοση αναφορών, κλπ